Teleperformance Polska, lider na rynku contact center, poszukuje Konsultantów Wsparcia Technicznego z językiem czeskim dla międzynarodowej firmy specjalizujące się w dostarczaniu nowych rozwiązań technologicznych na rynku komputerów osobistych i laptopów.
Stanowisko: Konsultant wsparcia technicznego z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Wymagania:
– dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-18:00 (praca dwuzmianowa),
– chęć poszerzenia swojej wiedzy o zagadnienia z dziedziny IT,
– umiejętność szybkiego przyswajania nowych umiejętności i informacji,
– wskazane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Znajomość języków obcych: Biegła znajomość języka czeskiego oraz min. komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków:
– obsługa połączeń przychodzących (infolinia wsparcia technicznego skierowana do klientów z rynku czeskiego),
– bieżące rozwiązywanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących problemów technicznych,
– przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji urządzeń (laptopy, desktopy).
Gwarantowane:
– stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony: 2 lata z możliwością przedłużenia (bez okresu próbnego),
– karta MultiSport oraz karta Enel-Med.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) na adres: e.garbowska@teleperformance.pl. Jednocześnie prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli dotyczącej ochrony danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Źródło: Novinka.pl
Data ważności: do dnia 30.04.2014
(opr. łg)