Firma: Agencja rekrutacyjna WSO Sp. z o.o. dla swojego klienta, znanego hiszpańskiego producenta armatury łazienkowej i kuchennej
Stanowisko: Konsultant ds. obsługi klienta na rynek krajowy i UE z językiem czeskim
Miejsce pracy: Łódź
Wymagania:
– Komunikatywnej znajomości języka czeskiego (warunek konieczny),
– Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
– Znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office),
– Dokładność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
– Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym (szczególnie ceniona branża sanitarna i budowlana) oraz przy obsłudze klienta,
– Zdolności do pracy zespołowej.
Znajomość języków obcych: Komunikatywnej znajomości języka czeskiego (warunek konieczny), a znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków:
– Utrzymywanie kontaktów z bogatym portfolio klientów (zarówno mailowy jak i telefoniczny),
– Telefoniczna obsługa klientów biznesowych,
– Udzielanie informacji na temat aktualnej oferty,
– Wprowadzanie danych do systemu oraz ich rzetelna weryfikacja pod kątem poprawności,
– Rozpatrywanie reklamacji,
– Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Gwarantowane:
– Umowę o pracę,
– Stałe wynagrodzenie,
– Pracę stacjonarną w siedzibie firmy na terenie Łodzi,
– Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
– Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z bogatymi tradycjami w branży sanitarnej.
Pozostałe informacje: Gwarantujemy pełną dyskrecję. Nadsyłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883).
Źródło: www.pracuj.pl
Data ważności: ogłoszenie ukazało się 10 września.
Pozostałe ogłoszenia o pracę dla znających język czeski lub słowacki opublikowane we wrześniu 2013
(opr. łg)