Czechy promują się jako kraina opowieści

Czesi promują się jako kraina opowieści | fot. czechtourism.com

Czesi stawiają na reklamę. Ich nowa strategia marketingowa zakłada, że nasi południowi sąsiedzi mają kojarzyć się z miejscem, gdzie można poznać ciekawych ludzi, zabytki i okolice.

„Zmiany rozpoczęto od pełnego rebrandingu marki kraju. Nowa identyfikacja wizualna Czech ma budzić pozytywne emocje. W sposób nowoczesny i skuteczny ma komunikować to, co najciekawsze w historycznych miastach, nowoczesnych budynkach, krajobrazie i samych zwiedzających” – pisze Aneta Nowak na portalu Brief.pl.

Jednym z elementów kampanii jest nowa strona internetowa dedykowana konkretnym opowieściom. Na witrynie można znaleźć przydatne informacje w języku chińskim, francuskim, niemieckim, włoskim, polskim, rosyjskim i hiszpańskim. Poza informacjami dla podróżujących do Czech publikowane są informacja o Pradze, czeskim dziedzictwie kulturowym oraz propozycjach spędzenia aktywnego wypoczynku.

Więcej: http://www.czechtourism.com/

[łg]

O autorze
Dziennikarz i założyciel serwisu Novinka.pl.
Dodaj komentarz

Podaj swoje imię

Twoje imię jest wymagane

Podaj prawidłowy adres email

Adres email jest wymagany

Wpisz swoją wiadomość

Novinka.pl © 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone

Designed by WPSHOWER

Powered by WordPress