Czesi stawiają na reklamę. Ich nowa strategia marketingowa zakłada, że nasi południowi sąsiedzi mają kojarzyć się z miejscem, gdzie można poznać ciekawych ludzi, zabytki i okolice.
„Zmiany rozpoczęto od pełnego rebrandingu marki kraju. Nowa identyfikacja wizualna Czech ma budzić pozytywne emocje. W sposób nowoczesny i skuteczny ma komunikować to, co najciekawsze w historycznych miastach, nowoczesnych budynkach, krajobrazie i samych zwiedzających” – pisze Aneta Nowak na portalu Brief.pl.
Jednym z elementów kampanii jest nowa strona internetowa dedykowana konkretnym opowieściom. Na witrynie można znaleźć przydatne informacje w języku chińskim, francuskim, niemieckim, włoskim, polskim, rosyjskim i hiszpańskim. Poza informacjami dla podróżujących do Czech publikowane są informacja o Pradze, czeskim dziedzictwie kulturowym oraz propozycjach spędzenia aktywnego wypoczynku.
Więcej: http://www.czechtourism.com/
[łg]