[Praca] Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim lub słowackim (Warszawa)

Firma: Brak danych

Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim lub słowackim

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:
– wykształcenie wyższe lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
– znajomość języka czeskiego lub słowackiego w stopniu wysoko zaawansowanym (w mówieniu i pisaniu),
– znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
– umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, obsługi komputera/klawiatury,
– otwartość na nowe wyzwania,
– umiejętność organizacji czasu pracy, planowania i ustalania priorytetów,
– umiejętność rozwiązywania problemów,
– skrupulatność w codziennych zadaniach.

Znajomość języków obcych: znajomość języka czeskiego lub słowackiego w stopniu wysoko zaawansowanym (w mówieniu i pisaniu) oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Zakres obowiązków:
– administracja i wsparcie techniczne za pomocą komunikacji telefonicznej lub mailowej dla Klientów mówiących w języku czeskim lub słowackim,
– wsparcie techniczne dla Użytkowników w obsłudze domowego sprzętu elektrycznego, AGD (mail, telefon),
– wsparcie techniczne w obsłudze sprzętu dla cukrzyków np. Glukometry (mail, telefon),
– możliwa będzie – sprzedaż B2B w ramach programu lojalnościowego.

Gwarantowane:
– stawka: 1600,00 zł.,
– zmianowość: jedna zmiana,
– rodzaj zat.: umowa o pracę na czas nieokreślony.

Kontakt: Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV na adres: up@monsterpolska.pl z tematem wiadomości DOK/CZ.

Źródło: gazetapraca.pl

Data ważności: brak danych, data publikacji ogłoszenia – 23 sierpnia 2013 roku.

(opr. łg)

O autorze
Dziennikarz i założyciel serwisu Novinka.pl.
Dodaj komentarz

Podaj swoje imię

Twoje imię jest wymagane

Podaj prawidłowy adres email

Adres email jest wymagany

Wpisz swoją wiadomość

Novinka.pl © 2022 Wszystkie prawa zastrzeżone

Designed by WPSHOWER

Powered by WordPress