Firma: Brak danych
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim lub słowackim
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
– wykształcenie wyższe lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
– znajomość języka czeskiego lub słowackiego w stopniu wysoko zaawansowanym (w mówieniu i pisaniu),
– znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
– umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, obsługi komputera/klawiatury,
– otwartość na nowe wyzwania,
– umiejętność organizacji czasu pracy, planowania i ustalania priorytetów,
– umiejętność rozwiązywania problemów,
– skrupulatność w codziennych zadaniach.
Znajomość języków obcych: znajomość języka czeskiego lub słowackiego w stopniu wysoko zaawansowanym (w mówieniu i pisaniu) oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
– administracja i wsparcie techniczne za pomocą komunikacji telefonicznej lub mailowej dla Klientów mówiących w języku czeskim lub słowackim,
– wsparcie techniczne dla Użytkowników w obsłudze domowego sprzętu elektrycznego, AGD (mail, telefon),
– wsparcie techniczne w obsłudze sprzętu dla cukrzyków np. Glukometry (mail, telefon),
– możliwa będzie – sprzedaż B2B w ramach programu lojalnościowego.
Gwarantowane:
– stawka: 1600,00 zł.,
– zmianowość: jedna zmiana,
– rodzaj zat.: umowa o pracę na czas nieokreślony.
Kontakt: Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV na adres: up@monsterpolska.pl z tematem wiadomości DOK/CZ.
Źródło: gazetapraca.pl
Data ważności: brak danych, data publikacji ogłoszenia – 23 sierpnia 2013 roku.
(opr. łg)