Customer Service Manager FMCG z językiem słowackim (Opole)

Firma: Na zlecenie międzynarodowej firmy w związku z rozwojem szuka firma Hays.

Stanowisko: Customer Service Manager FMCG z językiem słowackim, angielskim i polskim.

Miejsce pracy: Opole

Wymagania:
– kilkuletnie doświadczenie w funkcji CSM w międzynarodowej organizacji z branży FMCG,
– wykształcenie wyższe lub MBA,
– silnie rozwinięte umiejętności zarządzania zespołem.

Znajomość języków obcych: Znajomość języka słowackiego, angielskiego oraz polskiego. Mile widziany rosyjski.

Zakres obowiązków:
– zarządzanie działem obsługi klienta,
– codzienny kontakt z Klientami mający na celu ciągłe podwyższanie jakości obsługi,
– ustalanie i wdrażanie procedur mających na celu usprawnianie procesu komunikacji,
– wszelkie kwestie związane z administracyjna obsługą klientów.

Gwarantowane:
– interesujące wynagrodzenie,
– praca w międzynarodowej organizacji,
– dodatkowe benefity.

Kontakt: Aplikuj

Pozostałe informacje: brak

Źródło: Hays.pl

Data ważności: 25 września 2013

(opr. łg)

O autorze
Dziennikarz i założyciel serwisu Novinka.pl.
Dodaj komentarz

Podaj swoje imię

Twoje imię jest wymagane

Podaj prawidłowy adres email

Adres email jest wymagany

Wpisz swoją wiadomość

Novinka.pl © 2024 Wszystkie prawa zastrzeżone

Designed by WPSHOWER

Powered by WordPress