Firma: Na zlecenie międzynarodowej firmy w związku z rozwojem szuka firma Hays.
Stanowisko: Customer Service Manager FMCG z językiem słowackim, angielskim i polskim.
Miejsce pracy: Opole
Wymagania:
– kilkuletnie doświadczenie w funkcji CSM w międzynarodowej organizacji z branży FMCG,
– wykształcenie wyższe lub MBA,
– silnie rozwinięte umiejętności zarządzania zespołem.
Znajomość języków obcych: Znajomość języka słowackiego, angielskiego oraz polskiego. Mile widziany rosyjski.
Zakres obowiązków:
– zarządzanie działem obsługi klienta,
– codzienny kontakt z Klientami mający na celu ciągłe podwyższanie jakości obsługi,
– ustalanie i wdrażanie procedur mających na celu usprawnianie procesu komunikacji,
– wszelkie kwestie związane z administracyjna obsługą klientów.
Gwarantowane:
– interesujące wynagrodzenie,
– praca w międzynarodowej organizacji,
– dodatkowe benefity.
Kontakt: Aplikuj
Pozostałe informacje: brak
Źródło: Hays.pl
Data ważności: 25 września 2013
(opr. łg)