Firma: Na zlecenie amerykańskiej firmy z branży produkcyjnej pracownika szuka Grupa HRC S.A.
Stanowisko: Specjalista działu zamówień z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
– bardzo dobra znajomość języka czeskiego,
– mile widziana znajomość języka angielskiego,
– zdolności interpersonalne
– zdolność koordynowania kilku zadań jednocześnie,
– doświadczenie związane z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem.
Znajomość języków obcych: Bardzo dobry czeski i mile widziana znajomość angielskiego.
Zakres obowiązków:
– przyjmowanie i realizacja zamówień klientów; pilotowanie procesu zamówień (awizowanie dostaw u partnerów handlowych, współpraca z magazynami partnerów handlowych),
– organizowanie dostaw klientów poprzez współpracująca firmę transportową,
– nadzór nad kwalifikacją towarów uszkodzonych z transportu (wraz z działem technicznym),
– koordynacja i realizacja wymian i przecen sprzętu uszkodzonego na zlecenie serwisu (współpraca z serwisem centralnym, serwisami autoryzowanymi w całej Polsce).
Gwarantowane:
– umowę o pracę,
– ofertę świadczeń pracowniczych (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna),
– szkolenia zagraniczne.
Kontakt: CV w formacie doc. proszę przesłać na adres: joannaladzinska@hrc.com.pl
Pozostałe informacje: brak
Źródło: Novinka.pl
Data ważności: brak danych
(opr. łg)