Agencja PMI Solutions poszukuje kandydatów dla swojego Klienta – międzynarodowej korporacji, będącej producentem i dostawcą dodatków funkcjonalnych do żywności. Nasz Klient jest światowym liderem branży FMCG, dostarczającym swoje produkty w krajach Ameryki, Azji, Afryki i Europy.
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego w dziale logistyki
Miejsce pracy: Oleśnica (około 30 km od Wrocławia)
Wymagania:– Wykształcenie wyższe (ewentualnie student 4,5 roku), preferowane ekonomiczne, techniczne lub logistyczne
– Mile widziane przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z kontaktem z klientem zewnętrznym, sprzedażą, organizowaniem wysyłek, fakturowaniem najchętniej w firmie produkcyjnej
– Mile widziana podstawowa znajomość przepisów dotyczących eksportu i importu
– Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
– Dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu SAP
– Bardzo dobra organizacja pracy
– Umiejętność analitycznego myślenia.
Znajomość języków obcych: Płynna znajomość języka czeskiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków:
– zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zamówień klientów krajowych od momentu otrzymania zamówienia po wysyłkę oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z przyjętymi zasadami w firmie
– udział w procesie obsługi klientów
– zarządzanie bazą danych (praca w systemie SAP oraz programie Excel)
Gwarantowane:
– stabilne zatrudnienie (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony)
– atrakcyjne wynagrodzenie w okolicach 3500 zł netto
Kontakt: Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie swojego CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: anna.smolin@pmi-solutions.pl. W tytule wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska.
Źródło: Novinka.pl
Data ważności: do dnia 13.04.2014
(opr. łg)